جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها

پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی گازرسانی به روستا‌های بلوک اردمه | گرانی، پیمانکار را زمین‌گیر کرده‌است

  • کد خبر: ۴۵۵۶۴
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی گازرسانی به روستا‌های بلوک اردمه | گرانی، پیمانکار را زمین‌گیر کرده‌است
پروژه گازرسانی به روستا‌های بلوک اردمه تنها در حدود ۳۰ درصد پیشرفت دارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛  مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز خراسان‌رضوی، پاسخ‌گوی چرایی روند کُند گازکشی به روستا‌های بلوک اردمه است. 
 
سید مصطفی حیدری جملاتش را با عذرخواهی از مردم این روستا‌ها آغاز می‌کند و می‌گوید: من به نمایندگی از شرکت گاز استان از مردم شریف این روستا‌ها عذرخواهی می‌کنم. ما واقعا شرمنده مردم هستیم که نتوانستیم به قول خودمان عمل کنیم و گاز را در موعد مقرر به این روستا‌ها برسانیم.
 
مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز خراسان‌رضوی به توقف روند اجرای گازکشی به این روستا‌ها اشاره می‌کند و می‌گوید: همه ما در این کشور زندگی می‌کنیم و از نزدیک با تورم افسارگسیخته‌ای که دامان اقتصاد و زندگی مردم را گرفته است، آشنا هستیم. مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت‌ها روی روند اجرای پروژه گازرسانی به این روستا‌ها نیز تاثیر گذاشت، تا جایی‌که پیمانکار این پروژه را زمین‌گیر کرد. اوضاع کنونی اقتصاد کشور گریبان خیلی از پروژه‌ها را گرفته است و تعداد زیادی پروژه زمین‌گیر شده‌اند.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز خراسان‌رضوی درباره میزان پیشرفت پروژه گازرسانی به روستا‌های بلوک اردمه می‌گوید: پروژه گازرسانی به روستا‌های شهرستان بینالود در چند بخش درحال اجراست؛ بر این اساس پیمانکار تمرکزش را روی چند روستا ازجمله مایان قرار داد که اکنون نیز پیشرفت خوبی دارد. اما پروژه گازرسانی به روستا‌های بلوک اردمه در حدود ۳۰ درصد پیشرفت دارد.
 
حیدری درباره راهکار اجرای این پروژه می‌گوید: شرکت گاز استان با توجه‌به تعهد و قولی که به مردم داده است، موضوع پیمانکار و کندی روند اجرای گازرسانی به این روستا‌ها را در دست بررسی دارد و چنانچه مفاد پیمان اجرایی نشود، فسخ پیمان صورت می‌گیرد.

او در ادامه دو قول به مجموعه حرف‌هایش اضافه می‌کند و می‌گوید: چنانچه فسخ پیمان مطرح شود، تمام تلاش را بر این محور قرار می‌دهیم که با سرعت پیمانکار جدید انتخاب شود. قول دیگر اینکه به امید خدا سال آینده گاز را به روستا‌های بلوک اردمه می‌رسانیم.
مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز خراسان‌رضوی در واکنش به اینکه چقدر به این قول می‌توان اعتماد کرد، می‌گوید: با شرایط اقتصادی کشور نمی‌توان برای هیچ چیز قول صددرصدی داد، اما تمام توان و تمرکزمان را برای گازرسانی به این روستا‌ها به کار می‌گیریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->